کمد دیواری ریلی

یکی دیگر از نمونه های طراحی و اجرا شده کمد دیواری با درب های ریلی مخصوص اتاق خواب،

این مدل از کمد دیواری از جدیدترین مدل های کمد دیواری مدرن میباشد که درب های فوق العاده شیک و زیبایی در ساخت آن بکار رفته است.

مدل فوق برای اتاق خواب بزرگسال طراحی و اجرا شده که ظرفیت آن برای استفاده دو نفره مناسب میباشد و فضای زیادی برای لباس لوازم و کیف و کفش دارد و این نمونه برای اتاق خواب یک زن و شوهر طراحی و اجرا گردیده

این کمد دارای سه درب ریلی بزرگ میباشد که متریال بکار رفته در درب های هایگلاس مات میباشد که به سلیقه سفارش دهنده به این سبک دو رنگ اجرا گردیده

و از ویژگی های این کمد دیواری درب های یک تکه بلند میباشد که ارتفاع اتاق خواب این اجازه را داده تا بتوان درب های کمد را یک تکه ساخت ولی در برخی از اتاق ها که ارتفاع سقف اتاق بلند باشد این تیپ کار قابل اجرا نمیباشد و ارتفاع درب های کمد ریلی از حد استاندارد خارج شده و سبب بروز مشکل میگردد همچنین از سیستم ریل های مخفی یا ریل روکار بهره گرفته شده که زیبایی کمد دیواری را چند برابر کرده . نظر شماهم همینه ؟

که این امر در زمان بازدید و توجه به سلیقه و نیاز سفارش دهنده مورد همفکری و بررسی قرار میگیرد تا شاهد اجرای یک کمد دیواری استاندارد و همچنان زیبا باشیم.

همچنین امکان اجراز درب های کمد دیواری بصورت دو رنگ راه راه عمودی هم میباشد و حتی اجرای مورب درب های کمد دیواری هم امکان پذیر است که اینها همه به سلیقه و نظر سفارش دهنده برمیگردد.

مدل ۰۱۷



برخی دیگر از نمونه های کمد و کمد دیواری های جدید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

⇐ مدلهای بیشتر ⇒

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.