کمد جالباسی جاکفشی

نمونه ای شیک و زیبا از کمد جاکفشی جالباسی مدرن دکوراتیو مخصوص راهرو داخلی خانه و سالن پذیرایی،

کمد فوق در خیابان سازمان برنامه تهران بصورت سفارشی طراحی و اجرا گردیده و در ساخت آن بهترین متریال های ام دی اف و هایگلاس بکار رفته است.

با توجه به موقعیت استقرار کمد در راهروی ورودی منزل و اشراف سالن پذیرایی به آن و حساسیت مشتری عزیز نسبت به ظاهر و نمای آن کمد که در کنار رعایت موارد کاربردی به لحاظ استفاده از کمد برای نگهداری و جانمایی کیف و کفش و همچنین لباس های میهمانان و میزبان نیازمند توجه و دقت بالایی بود.

در نهایت موفق شدیم در قسمت طراحی به ایده آل مدنظر سفارش دهنده برسیم و همچنین در ساخت کمد جالباسی و جاکفشی توانستیم رضایت مشتری عزیزمان را دریافت کنیم که از هر چیز دیگری در زمینه کاری برای گروه ما مورد اهمیت است.

در ساخت این کمد جالباسی و جاکفشی که به سبک مدرن طراحی و ساخته شده از دو جنس متفاوت ام دی اف برنگ حتکستری مات و هایگلاس براق سفید استفاده شده که ترکیب این دو رنگ آنهم بصورت مات و براق طرفداران زیادی دارد و زیبایی و شکوه کار را چند برابر کرده و کمک فراوانی به شیکتر شدن دکوراسیون داخلی منزل مینماید.

این کمد جالباسی و جاکفشی به چندین بخش اصلی تقسیم میشود ابتدا کمد لباس میباشد که با درب های ریلی کار شده تا در زمان استفاده به راحتی بدون مزاحمت باز و بسته شوند و همچنین این کمد جاکفشی جالباسی دارای دو کشو برای لوازم مورد نیاز با ابعاد خاص میباشد و در بخش دیگر هم کمد دو درب لولایی برای نگهداری کفش ها در نظر گرفته شده و در ابتدای کمد جالباسی همچنین از آینه قدی برای مشاهده افراد کار شده که حضور آینه به لحاظ کاربردی و روان شناختی در ورودی منزل بسیار کاربردی و مورد نیاز میباشد و در بخش پایینی آینه هم فضایی نیمکت شکل برای نشستن جهت پوشیدن کفش ها تعبیه شده و در نهایت سرتاسر کمد جالباسی و جاکفشی در پایینترین و بخش میانی کمد جالباسی جاکفشی بصورت باکس بدون درب کار شده که فضای برای کفش های میهمان و یا قرار دادن دکوری جات درنظر گرفته شده.

با توجه به سفارشی بودن کار های این مجموعه امکان تغییرات در طرح رنگ و اندازه های سفارشات میسر بوده و بدون هیچ محدودیتی قابل اجرا میباشند.

مدل ۰۹۹



انواع کمد های سفارشی سال جدید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.