کمد دیواری ام دی اف ریلی

جدیدترین مدل کمد دیواری ریلی با درهای بلند و قدی با سیستم ریل های روکار یا همان ریل مخفی با درهای ام دی اف سفید مات و ترکیب آینه.

 

با توجه به ابعاد استاندارد این کمد دیوار امکان اجرا بصورت چهار در ریلی با ابعاد استاندارد فراهم بود و بدین ترتیب طرح داخلی کمد هم بر اساس سلیقه و نیاز سفارش دهنده بصورت کامل پاسخگوی فضای مناسب جهت نگهداری و مراقبت از لباس ها و کیف و کفش های شان بود.

همچنین این درهای این کمد دیواری ریلی دارای سیستم آرامبند بوده و به راحتی بعد از مقداری حرکت و هل دادن به سمت بسته شدن به آرامی در موقعیت مشخص شده خود بسته میشوند و دیگر برخورد یا صدا نداشته و نیاز نیست تا انتها هدایت شوند که این سیستم سبب راحتی در عملکرد میشود.


از مزیت های درهای ریلی روکار کمد دیواری ها میتوان به پوشش دادن کلیه خطوط و درز های بدنه ها و کف و طاق های کمد دیواری میباشد که در سبک های مدرن هرچه کمتر شکست و خطوط دیده شود به زیبایی و جلوه کار کمک بیشتری میکند.

همچنین کشو های داخل این کمد دیواری متناسب با نیاز سفارش دهنده در تعداد و ابعاد مشخص کار شده که آنها هم از ریل های آرامبند برخوردارند که مجموعأ کار با کمد دیواری را لذت بخش میکند.

مدل ۰۱۵۶

 



⇓ مدلهای جدید کمد دیواری امسال ⇓

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

فرم بازدید مشاوره رایگان

جهت اعزام کارشناس برای بازدید و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

و منتظر تماس کارشناسان ما باشید

 

[contact-form-7 id=”2169″ title=”فرم ثبت بازدید مشاوره رایگان”]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.