کمد جاکفشی و جالباسی

نمونه ای دیگر از کمد جاکفشی و جالباسی بزرگ مدرن برای داخل منزل با در های هایگلاس براق طراحی شده برای لباس های میهمان و میزبان بصورت درب دار و بدون درب.

معمولأ برای بخش هایی از کمد جالباسی که برای لباس های میهمان یا روزمره استفاده میشود بخشی را بدن درب درنظر میگرند لذا دیگر نیازی به زحمت باز و بسته کردن درب برای هر لباس پر مصرف رو نداشته و از طرفی بر اساس یک قانون نا نوشته بهتر است لباس های میهمان در فضایی در معرض دید باشد تا در فضایی دور از دید ایشان، احتمالأ میدونید چرا ؟!

کمد لباس فوق با توجه به شرایط پلان و مساحت موجود در راهرو ورودی این امکان رو فراهم کرد که از کل اون فضا به عنوان کمد دیواری جهت نگهداری کیف، کفش و لباس بتوان بهره برد.

و قرار نیست که فقط لباس های روزمره در آن قرار گیرد و میشود به عنوان فضایی برای کمک به ظرفیت مازاد کمد دیواری های اتاق خواب باشد.

این کمد جاکفشی و جالباسی با بدنه های ام دی اف روکش ملامینه کار شده و درب های آن بر اساس سلیقه سفارش دهنده با جنس هایگلاس براق کار شده که میتونه به انتشار نور در منزل کمک شایانی داشته باشه و اساسأ سطوح براق اثرات مثبتی بر روان آدمی دارند و الهام بخش پاکی و کیفت هستند البته طرفداران هایگلاس های مات هم روبه افزایش است.
مدل ۰۱۵۹



⇓ مدل های جدید کمد جالباسی و جاکفشی  ⇓

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

فرم بازدید مشاوره رایگان

جهت اعزام کارشناس برای بازدید و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

و منتظر تماس کارشناسان ما باشید

 

[contact-form-7 id=”2169″ title=”فرم ثبت بازدید مشاوره رایگان”]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.