کمد لباس ام دی اف

طراحی و اجرای انواع مدل های کمد لباس بزرگ زنانه و مردانه با ام دی اف mdf  درجه یک.

یکی دیگر از نمونه های کمد لباس ساخته شده در این گروه دکوراسیون مخصوص اتاق بزرگسالان با ظرفیت لباس برای دو نفره به بالا با درب های لولایی را مشاهده مینمایید.

از ویژگی های این کمد لباس میتوان به سایز بزرگ آن اشاره کرد که با توجه به فضایی که در اختیارمان گذاشت توانستیم حداکثر استفاده را بکنیم تا یک کمد لباس جادار و بزرگ طراحی و اجرا کنیم تا با رضایت صد در صدی کارفرما روبرو شویم.

همچنین این مدل کمد دارای چهار بخش اصلی تمام ام دی اف میباشد که بر رویهر کمد دو درب لولایی قرار گرفته اند و همینطور درب های کمد بر اساس سلیقه مشتری بصورت یک تکه بلند از پایین تا بالا کار شد با رنگ انتخابی پوشیده شده.

از لحاظ طرح داخل این کمد لباس ام دی اف هم طبقه بندی و رگال های لباس با اکسسوری های مخصوص شلوار و پیراهن طراحی و اجرا شده تا بهترین کارایی را داشته باشد تا لباس های مردانه و زنانه در بهترین شرایط ممکن به لحاظ مراقبت و نگهداری و دسترسی راحت قرار گیرند.

درضمن لازم به ذکر است کلیه کار های دکوراسیون کابینت و کمد بصورت سفارشی بوده و امکان هرگونه تغییرات در طرح رنگ و ابعاد سفارشات را دارا میباشد و جهت هرگونه پیشنهاد سوال یا درخواست بازدید و مشاوره میتوانید با شماره ۰۹۱۲۲۳۱۷۷۴۹ تماس حاصل نمایید.

مدل ۰۱۸



جدیدترین مدل های کمد لباس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.