کمد ریلی شیک

یکی از مدل های شیک و  زیبای کمد درب ریلی با درب فوق العاده زیبا بصورت روکش وکیوم ممبران،

این کمد لباس برای اتاق خواب بزرگسال دو نفره یک آقا و یک خانم طراحی و اجرا شده که دارای دو درب ریلی طرح جدید میباشد که دو درب ریلی آن با روکش وکیوم مبران کار شده و دارای یک طرح منبت ساده اما بسیار زیبا و شیک میباشد که بر روی درب های ریلی اجرا شده که یکی از درب ها با توجه به نیاز به مشاهده فرد در آینه و پرو لباس بر روی یکی از درب های ریلی اینه نصب گردیده که معمولا با پیشنهاد به مشتریان مورد انتخاب آنها قرار میگیرد.

و همینطور دو درب این کمد بررنگ سفید تیره یا سفید کرم کار شده و از ترکیب رنگ سفید با حکاکی و شیار های طرح کلاسیک بر روی درب ها کمد لباس شیک و زیبایی پدید آمده.

و بدنه های کمد هم با ام دی اف رنگ گردویی فوق العاده شیک و زیبا ساخته شده.

از ویژگی های سفارشات در این گروه تولیدی امکان ایجاد تغییرات در طرح رنگ و ابعاد میباشد و اینگونه است که میتواند هرگونه سلیقه ای را راضی نگه میدارد و از هر پلانی بهترین کارایی و بهره بری را ایجاد نماید.

این کمد لباس با درب ریلی بصورتی طراحی و ساخته شده که امکان جابجایی از محلی به محل دیگر را دارا میباشد و برای از دست ندادن هزینه های پرداخت شده میتوان کمد ها را از منزل فعلی به منزل جدیدی به راحتی باز کرده و انتقال دهید و مجدد در کوتاه ترین زمان ممکن سرهم نمایید.

مدل ۰۲۶



 گالری نمونه کار های کمد لباس درب ریلی و لولایی جدید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.