کمد دیواری

کمد دیواری ام دی اف روکش وکیوم مخصوص اتاق خواب دو نفره بزرگسال با متد نئوکلاسیک تلفیقی از مکتب مدرن و کلاسیک پرطرفدار این روزهای ایرانی ها،

طراحی و دیزاین اتاق خواب بسته به سن و نوع جنسیت دختر یا پسر و یا زن و مرد بودن آنها متفاوت است و نیازمند اهمیت دادن میباشد زیرا خلقیات و روحیات در سنین مختلف و جنسیت ها متفاوت بوده و لازم است در تصمیم گیری در مورد طرح و رنگ دکوراسیون اتاق خواب خود قبل از اجرا دقت لازم را نمود تا منجر به تحمل یک طرح نامتناسب با خصوصیات فرد نشود و یا نیازمند اصلاح مجدد کمد نگردد مخصوصأ کمد دیواری هایی که برای اتاق خواب های اشتراکی دو نفره ساخته میشوند میبایست سلیقه و نیاز هر دو نفر رو در نظر داشت.

در کمد دیواری های اتاق خواب جدا از بخش نما و درب های کمد دیواری ها که اغلب برای نگهداری البسه و کیف و کفش های زنانه و مردانه مورد استفاده میباشند باید به طرح داخل کمد ها هم توجه نمود تا لوازم و البسه جهت دسترسی و نگهداری از شرایط خوبی برخوردار باشند که این مورد هم در خصوص اتاق های تک نفره و دونفره از اهمیت یکسانی برخوردار است و بسته به پوشش و خلقیاتشان متفاوت میباشد.

استفاده از طرح های پنجره ای انگلیسی روی درب های کمد دیواری های اتاق خواب ها همچنان طرفداران خود را دارد و همچنین استفاده و انتخاب از رنگ های خاکستری، طوسی و سفید برای درب های کمد دیواری روکش وکیوم نئوکلاسیک بیشتر از دیگر رنگ ها میباشد و برای کمد های اتاق خواب بزرگسال بیشتر استفاده میشود و از رنگ های گروه شاد و هیجانی بیشتر برای اتاق خواب رده سنی کودک و نوجوان استفاده میشود مانند سبز آبی زرد مشکی قرمز و . . . و در مورد کمد اتاق دخترها از رنگ گروه لطیف آرام و ملایم مانند صورتی سبز یاسی و گلبهی و . . . مورد استفاده قرار میگیرد.

لازم به ذکر است در مورد درب های کمد اتاق خواب مخصوصأ کمد دیواری های بزرگسالان با وجود تخت خواب های بزرگ دو نفره و سرویس خواب ها اغلب از درب های ریلی استفاده میشود که در اینجا سفارش دهنده با توجه به داشتن فضای کافی در اتاق خواب از درب های مکانیزم لولایی انتخاب کرد و محدودیتی جهت باز و بسته کردن درب کمد نداشته و مزاحمتی برای دیگر عناصر دکوراسیون اتاق مانند تخت میز تحریر و کتابخانه ها نداشته.

همچنین استفاده از آینه بر روی برخی از درب های کمد دیواری با رعایت قرینگی و ایجاد نقطه کانونی میتواند به زیبایی دکوراسیون کمد دیواری شما کمک کرده و در کنار آن به پرو نمودن لباس ها و افزایش نور در اتاق هم کمک فراوانی بکند که میتوانید از آن هم بهره مند شوید.

جدای سلایق و انتخابات سفارش دهنده در زمان بازدید میتوان از تجربیات و دانش کارشناس مربوطه ما که خدمت تان اعزام میشود در حد نیاز بهره برد و طرحی با نیاز و سلایق شما و رعایت استاندارد های لازم را پیش برد تا بهترین طرح را بدست آورد.

مدل ۰۲۷

 



 

⇓ دیگر نمونه کمد دیواری ها ⇓

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

⇐ مدلهای جدیدتر ⇒

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.