کمد دیواری

ساخت سفارشی انواع جدیدترین مدل های کمد دیواری کلاسیک و مدرن در انواع طرح و رنگ های سفارشی با متریال های ام دی اف روکش ملامینه و هایگلاس های براق ترک و ایرانی و درب های ممبران روکش وکیوم با روکش و چسب های جدید و با کیفیت شرکتی در انواع رنگ، طرح و سایز های متنوع.

پروژه خیابان شیخ بهایی کمد دیواری  با درب های ممبران آینه دار در این کمد دیواری که اصطلاحأ کمد باکس هم گفته میشود باکس و درب هایی برای بخشی از دیوار اتاق خواب طراحی و ساخته شده که بدنه های باکس این کمد دیواری با ام دی اف روکش ملامینه کار شده و درب های آن بصورت روکش وکیوم ممبران اجرا شده با روکش سفید مات.

همچنین بنا به سلیقه مشتری درب ها بصورت مشبک به طرح پنجره هابی مربعی ماشینکاری شده و روی درب های میانی کمد دیواری آینه بر روی درب های کمد نصب گردید.

این مدل کمد دیواری را میتوان سبک نئو کلاسیک نامید آن هم به دلیل طرح درب های این کمد دیواری میباشد که سبکی بین کلاسیک و مدرن دارد

استفاده از آینه بر روی کمد درب های لولایی و ریلی کمد دیواری ها زمان زیادیست که به مشتریان پیشنهاد و برخی بر اساس نیاز و سلیقه خود در سفارش خود مورد استفاده قرار میدهند که با توجه به کارایی هایی که دارد هر فردی بسته به کاربرد مورد نیازش از آن در ساخت کمد دیواری خود بهره میبرد.

کمد دیواری های این مجموعه بصورت پیش ساخته در کارگاه تولید و یکبار مونتاژ موقت شده و سپس به محل نصب ارسال میگردد و حدالمقدور از ایجاد گرد و غبار در منازل شما عزیزان جلوگیری میشود که این از دغدغه های همه مشتریان عزیز بوده که ما به آن نیز اهمیت میدهیم.

 

مدل ۰۸۴



دیگر کمد دیواری های ساخته شده سال پیش

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.