کمد درب لولایی

مدل شیک، ساده و جدید کمد درب لولایی دارای کشو و طبقات لباس با جنس ام دی اف روکش وکیوم ممبران به رنگ سفید،

کمد های لباس و کمد های دیواری در مجموع از دو نوع درب بهره میبرند و عمومأ با دو تیپ درب لولایی و ریلی کار میشوند که هر کدام زیبایی و کاربرد خود را دارند و انتخاب آنها برمیگردد به نیاز و سلیقه سفارش دهنده گان.

مزیت کمد های درب لولایی

در خصوص کمد درب لولایی بیشترین نکته ای باعث سفارش این درب در کمد های سفارشی میشود فضایی است که درب های لولایی در زمان باز شدن در اختیار مصرف کننده میگذارند بطور مثال اگر کمد شما دارای عرض ۱۰۰ سانتی متر باشد در درب های لولایی با داشتن دو درب ۵۰ سانتی میتوانید در زمان باز کردن دو درب کاملا از دسترسی و دید کل کمد بهرهمند شوید که این نکته در کمد های ریلی برای این عرض و ابعاد ممکن نیست و همیشه ۵۰ تا ۶۰ سانت فضای کمد در دسترس نیست زیرا درب پشت یکدیگر قرار گرفته و کاملا باز نمیشوند مگر اینکه عرض کمد بیشتر باشد.

محدودیت کمد های درب لولایی

در کمد هایی با درب لولایی اگر موقعیت آنها در بخشی از اتاق خواب یا سالن خانه باشند که مسیر باز شدن آنها در زمان استفاده و باز کردن درب ها سبب برخورد با لوازم و دکوراسیون ثابت مانند میز تخت و دیگر موارد گردد دچار مشکل میشود که این مواقع بایست از آن نوع دیگر درب ها استفاده نمود.

همچنین میتوان کشو های این مدل کمد ها را به دو مدل درب توکار و روکار اجرا نمود و این بدین معنی است که میتوان کشو ها را در پشت درب های لولایی بزرگ و قدی اصلی کمد قرار داد و پس از باز کردن درب های لولایی اصلی به کشو های داخل کمد دسترسی داشت و یا در غیر اینصورت همانند نمونه فوق درب کشو ها و دسترسی به آنها بدون نیاز به باز کردن درب های اصلی بوده و به راحتی با یک حرکت کشو ها باز و در دسترس شما قرار گیرند که آن هم باز سلیقه ای و بسته به نیاز سفارش دهنده قابل انتخاب میباشد.

و همچنین هر دو این تیپ درب ها برای کمد های مدرن و کلاسیک مورد استفاده میباشند و برای هر دو سبک طرح های متنوع و بخصوص خود را دارا هستند.

مدل ۰۵۳



از نمونه کار های جدید کمد لباس و کمد دیواری دیدن فرمایید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.