کمد دیواری MDF

مدل ساده و شیک کمد دیواری تمام MDF مخصوص اتاق خواب دو نفره با درب های لولایی،

این کمد لباس بصورت سفارشی برای اتاق خواب دو نفره با متریال MDF روکش ملامینه درجه یک ساخته شده که به لحاظ ابعاد و اندازه یک کمد دیواری استاندارد برای دو نفره میباشد.

در ساخت این کمد دیواری از MDF روکش ملامینه مغز مالزی استفاده شده که از بهترین های MDF  ها در بازار ایران میباشد که نسبت به رطوبت، خط و خش پذیری و همچنین دوام از کیفیت بالایی برخوردارند.

این کمد دیواری دارای سه بخش میباشد که دو بخش سمت چپ و راست این کمد دقیقأ قرینه و یک شکل بوده و دارای کشو دراور های جادار و رگال لباس میباشند و در قسمت میانی کمد دیواری هم طبقات و کشوهایی بصورت مشترک برای هر دو نفر برای کیف و کفش و دیگر لوازم مربوطه در نظر گرفته شده که مجموع این طرح داخلی بر اساس سلیقه مشتری شکل گرفته که با درب های MDF  لولایی پوشانیده شده است که بر روی یکی از درب های MDF هم آینه ای جهت پرو لباس و مشاهده فرد نصب شده که حضورش خالی از لطف نیست.

با توجه به سفارشی بودن کار های کمد دیواری های MDF این مجموعه امکان انتخاب رنگ های MDF کمد دیواری دلخواه خود را داشته و همچنین میتوانید در ابعاد و طرح داخلی کمد دیواری و نوع ریلی و لولایی بودن درب های MDF کمد دیواری خود تغییرات ایجاد کرده و آنها را دستخوش تغییرات دلخواه و مورد نیاز خود قرار دهید.

مدل ۰۸۳



دیگر نمونه کار های کمد دیواری MDF اجرا شده اخیر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

⇐ تماشای مدلهای بیشتر ⇒

 



 

 

فرم بازدید مشاوره رایگان

جهت اعزام کارشناس برای بازدید و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

و منتظر تماس کارشناسان ما باشید

 

[contact-form-7 id=”2169″ title=”فرم ثبت بازدید مشاوره رایگان”]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.