کمد دیواری سالن پذیرایی

یکی از سوالاتی خیلی مشتریان که خیلی باهاش برمیخوریم اینه که آیا میشه توی سالن پذیرایی کمد دیواری قرار داد یا برای سالن پذیرایی یا ورودی منزل میشه کمد دیواری طراحی و اجرا کرد؟ و این کار سبب لطمه به دکوراسیون داخلی خانه نمیشه؟ و مگر کمد دیواری ها فقط مختص اتاق خواب ها نیستند؟ و این گونه مسائل.

برخی از سالن های پذیرایی این قابلیت یا این فضای مناسب کمد دیواری را دارند و انگار یه تورفتگی و یا فضایی وجود دارد که فقط میتوان با یک بلوک به عنوان کمد آنرا دیزاین کرد و همچنین بتوان از فضای داخلش برای لباس های روز مره، کیف و کفش و دیگر لوازم متفاوت مربوط به خانه استفاده نمود.

که معمولأ کمد های داخل سالن نباید خیلی تو چشم و بولد باشند و میبایست سطوحی کم شکست و رنگ هایی یکدست و ساده و در های یکسره کار کرد که در کنار حضور مقتدر، کاربردی و زیباشون خیلی نظر هارو به خودشون جلب نکنند.

که کمد های در ریلی با توجه به امکان اجرا بصورت در های بزرگتر این مسائل رو مرتفع میکنند و خطوط و درز های کمتری در راستای افقی و عمودی نمای کمد ها میتوان دید.

در این کار هم از رنگ نسکافه ای که با روکش مبل ها ست شده بود کار شد تا فضای دکوراسیون خانه مملو از رنگ های متفاوت نشود و ست بودن رو رعایت کنند.

 

همچنین از ویژگی های منحصر به فرد این کمد دیواری مخصوص سالن میتوان به در های آن که با جنس و سطح براق و مات ترکیبی کار شده اند اشاره نمود که زیبایی خاص و یونیکی به این کمد دیواری بخشیده و بی شک خیلی ها این طرح رو دوستدارند زیرا یکرنگی رو با دو کیفیت سطح میتوان بدون دلزدگی و با ملایمی مشاهده نمود که انگار زیبایی درب های کمد دارد چشمک ریزی به بیننده میزند.

مدل ۰۱۶۰

 



⇓  مدلهای کمد دیواری  ⇓

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.