کمد با درب آینه ای

مدل کمد دیواری با درب های ریلی آینه ای مخصوص اتاق خواب با بدنه ام دی اف روکش ملامینه،

کمد های درب آینه ای انواع زیادی دارند برخی از این کمد ها با درب های لولایی میباشند که آینه بصورت فول سایز یا با سایز های کوچکتر بر روی آنها بصورت طرح دار یا ساده یا با تراش دور آینه بر روی درب کمد با کمک چسب مخصوص چسبانده و اجرا میشوند برخی هم بر روی درب های ریلی که پشت آنها از ام دی اف کار شده و قرقره های درب ریلی بر روی درب ها نصب میشود و سپس آینه بر روی درب کمد بصورت فول سایز یا سایز های کوچکتر طرح دار یا ساده که شامل برش های ساده یا طرح سند بلاست دارند اجرا میشود و با چسب مخصوص که به جیوه های پشت آینه آسیب نزند نصب میگردد همانند مدل فوق که به صورت کمد تمام آینه کار شده.

از مزایای کمد های درب آینه مخصوص اتاق خواب میتوان به افزایش نور در اتاق خواب و بزرگتر نمایان کردن اتاق خواب اشاره کرد و همچنین این کمد های درب آینه مناسب برای گروه های سنی نوجوان و بزرگسال میباشد که در انواع سایز و طرح قابل اجرا میباشند.

در برخی موارد هم آینه را داخل یک کلاف مخصوص کار میشود که کلاف ها یا چهارچوب های درب کمد جایگاه مخصوص قرار گرفتن قرقره های درب ریلی را دارا میباشند که هر یک روش و سبکی استاندارد خود را دارند.

و اغلب کمد های تمام آینه با توجه به یکدست بودنشان جزو کمد های مدرن محسوب شده و در دکوراسیون های داخلی مدرن بیشتر طرفدار دارند تا کلاسیک.

مدل ۰۹



دیگر نمونه کار های مشابه در خصوص کمد لباس های درب آینه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.