سازنده کابینت و کمد در شهر تهران

طراح و سازنده انواع مدل های کابینت آشپزخانه، کمد دیواری و تی وی روم به سبک های کلاسیک و مدرن در کلیه مناطق ۲۲ گانه شهر تهران غرب، شرق، شمال و همچنین منطقه لواسان تهران،

یکی از مجهز ترین کارگاه های ساخت کمد دیواری در شهر تهران در انجام امور طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منازل ویلایی و آپارتمانی اعم از کابینت آشپزخانه و کمد دیواری و میز تلویزیون با ارائه نمونه کار های لوکس و درجه یک در کلیه مناطق تهران.

که با بر خورداری از ابزار آلات و ماشین آلات پیشرفته اروپایی و تیم مجرب آماده همکاری در زمینه ساخت انواع کابینت آشپزخانه کمد دیواری  برای پروژه های تک واحدی و یا انبوه سازان میباشد

در این مجموعه کابینت و کمد لباس بهترین متریال های موجود برای بالا بردن هرچه تمام تر کیفیت محصولات مورد استفاده قرار میکیرد و همچنین از بروز ترین یراق آلات و اکسسوری های درجه یک اروپایی و ترکیه در پروسه ساخت کابینت آشپزخانه و کمد دیواری ها بکار میبرد که همین امر سبب شده تا ما محصولات خود را با حداقل سه سال ضمانت به مشتریان ارائه دهیم.

تجربیات کابینت و کمد دیواری

در خصوص ساخت کابینت های آشپزخانه در سبک های کلاسیک، مدرن و نئو کلاسیک بیش از یک دهه تجربه در این زمینه را در خود دارد و همچنین در ساخت کمد دیواری، کمد لباس، کمد اتاق خواب بزرگسالان و کودک و نوجوان، کمد های درب ریلی و درب لولایی با مکانیزمهای مدرن و پیشرفته هم تجربیات فراوانی کسب کرده که تاکنون در این بخش ها توانسته خدمت موثری به مشتریان عزیز کرده باشد و پیوسته رضایت آنها را دریافت نماید.

کار با متریال های 

در این مجموعه ساخت کابینت های آشپزخانه و کمد های دیواری با بهره مندی از با کیفیت ترین جنس و متریال های مرغوب در انواع ممبران، روکش وکیوم، ام دی اف MDF ، هایگلاس های ترک و اروپایی، لامی گلاس، پلی گلاس، فرامید، تمام چوب، روکش چوب و رنگ های پوششی و پولیشی مورد استفاده قرار میگیرد.

درضمن محدودیتی برای ارائه خدمات های فوق برای کلیه مناطق لواسانات، میگون، فشم، اوشان و شهر تهران وجود ندارد و این مجموعه در کلیه مناطق لواسان پروژه های زیادی را به سرانجام رسانده است.

پست ۱۱


بازدید، مشاوره و طراحی های ما بصورت رایگان میباشد و شما عزیزان میتوانید با تماس با شماره مستقیم ۰۹۱۲۲۳۱۷۷۴۹ در خواست بازدید را صادر کنید یا با تکمیل فرم زیر با شما تماس خواهیم گرفت.

 

فرم بازدید مشاوره رایگان

جهت اعزام کارشناس برای بازدید و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

و منتظر تماس کارشناسان ما باشید

 

[contact-form-7 id=”2169″ title=”فرم ثبت بازدید مشاوره رایگان”]


کمد دیواری

 

کمد ریلی شیک

 

شیکترین کمد دخترانه

 

مدرنترین کمد دیواری ریلی

 

کمد دیواری کلاسیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.