ساخت کابینت مدرن

طراح و سازنده انواع مدل های جدید و مدرن کابینت آشپزخانه با متریال های ام دی اف، ممبران روکش و کیوم و انواع ورق های هایگلاس و لامی گلاس ترک و آلمانی.

در ساخت یک کابینت مدرن میبایست مواردی از این قبیل را در نظر گرفت تا در نهایت صاحب یک کابینت مدرن و شیک در منزل خود گردید و خطا های احتمالی را به حداقل رساند.

 

تمایزاتی که کابینت های مدرن با دیگر سبک های کابینت ها دارند در نوع درب ها و صفحات روی کابینت و همچنین تاج،زیر چراغ و پاخور های کابینت ها میباشند و همینطور نوع دستگیره های کابینت های زمینی و دیواری که دیگر در ساخت سبک مدرن نباید از دستگیره های فانتزی و سنتی استفاده نمود و اغلب از دستگیره های شاخه ای یا اصلا بدون دستگیره به کمک مکتنیزم ای tip on و یا  magnet کار میشوند که زیبایی و نمود جلوه یک کابینت آشپزخانه مدرن را به خوبی بروز میدهند.

و در درب های کابینت های مدرن توصیه میشود که از جنس هایگلاس براق به تنهایی و یا با ترکیب با جنس ام دی اف همانند همین مدل که در بهای دیواری و زمینی ام دی اف گردویی مات روشن میباشد که ترکیب این رنگ با صفحه کورین طوسی رنگ فضای گرم و دلنشین را در دکوراسیون آشپزخانه فراهم می آورد و سبب هرچه زیباتر شدن کابینت ها میشود و این ذات استفاده از طرح و رنگ چوب است که روحیات انسان با آن سازگار میباشد.

 

از دیگر مواردی که با رعایت آن در زمان ساخت کمک شایانی به سبک مدرن شدن کابینت مینماید استفاده از کشو های زیاد در کابینت های زمینی میباشد که علاوه بر زیبایی به نسبت درب های لولایی کارایی و ایجاد فضای بیشتری به همراه دارند که با کمی اختلاف قیمت در زمان ساخت کابینت میتوان بهره بیشتری برد و همواره کابینت های کشویی به نسبت کابینت های درب لولایی از کاربرد و عملکرد بهتری در نگهداری و مراقبت ظروف و لوازم های آشپزی و آشپزخانه برخوردارند.

مدل ۱۱۷



تعدادی از نمونه کابینت های ساخته شده به سبک مدرن 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.