کابینت هایگلاس زیبا

مدل شیک و زیبای کابینت آشپزخانه با درب هایگلاس دورنگ سفید براق و طرح چوب مات ترکیبی از ترکیب رنگ های پرطرفدار دکوراسیون کابینت آشپزخانه های جدید این روزها.

نمونه ای ساده از کابینت آشپزخانه با بدنه های ام دی اف و درب های هایگلاس ترکیه ای اجرا شده بصورت دو رنگ سفید براق و طرح چوب فوق العاده شیک و زیبا.

استفاده از یک رنگ های متنوع برای درب های کابینت آشپزخانه نوعی تنوع و افزایش جذابیت برای تغییر دکوراسیون در منزل محسوب میگردد.

استفاده از درب های هایگلاس سفید تاثیری خنثی بر روحیات افراد خانه میگذارد و نه گرم و نه سرد به حساب می آید و از رنگ های پرطرفدار افراد درونگرا ها و صبوران میباشد که استفاده این رنگها با ورق های هایگلاس براق برای درب های کابینت مدرن زیبایی کار کابینت را چند برابر میکند و مخصوصأ رنگ های سفید هایگلاس که سبب جذب و نشر نور در آشپزخانه میشوند و ترکیب آن با درب های رنگ گردویی یا طرح چوب گرما و امنیت را به رخ بیننده میکشد و فضای دکوراسیون آشپزخانه را برای سپری نمودن زمان های زیادی مخصوصأ برای خانم ها دلنشین و قابل تحمل میکند.

همچنین در خصوص صفحه روی کابینت مطمئنأ صفحه کابینت هم اگر رنگ طرح چوب روشن یا تیره و یا هم طیف با درب ها انتخاب شود کاملأ انتخاب آگاهانه ای است.

مجموع رعایت این نکات و توازن ها یک آشپزخانه مدرن و زیبا را پدید می آورد که نظر افراد زیادی را به خود جلب نموده، البته با توجه به تنوع رنگ ها و سلیقه ها انتخاب ها کمی با مشکل روبرو میشود و این مشکل را میتوان با پیدا کردن شناخت از خلقیات خود و آنچه که انتظار دارید به ایده آل خود در طراحی و ساخت کابینت تان برسید.

از ویژگی های این کابینت آشپزخانه استفاده از ارتفاع بلند دیوار به نفع کابینت های دیواری بوده که با پیشنهاد به سفارش دهنده و همکاری و پذیرفتن ایشان امکان امتداد دادن کابینت های دیواری تا سقف برای زیبایی و بیشتر شدن فضای داخل کابینت ها.

 

و همچنین اجرای طرح دو پله یا حجمی در کابینت های دیواری فراهم آمد که به خوبی در تصاوبر قابل مشاهده میباشد و همچنین در این نمونه کار بسته به سلیقه و نیاز مشتری تجهیزاتی مانند یخچال و ماشین لباسشویی بصورت مخفی و توکار طراحی و اجرا شدند که در سبک های مدرن کمتر دیده شدن این نوع تجهیزات ریسک لطمه زدن به دکوراسیون آشپزخانه را کاهش میدهد.

نکته ای که در اجرای این کابینت رعایت شده و سبب جلوه زیبا در عین سادگی شده فلت بودن و بدون شلوغی بودن آن است بطور مثال به جای دستگیره از تاچ اپن استفاده شده و دستگیره ها به کلی حذف شده که یکی از پارامتر های کار مدرن همین حذف دستگیره و استفاده از مکانیزم های جدید درب باز کن تاچ و مگنت میباشد.

مدل ۱۶

 



دیگر پروژه های کابینت هایگلاس

 

 

 

 

 

 

 

 



فرم بازدید مشاوره رایگان

جهت اعزام کارشناس برای بازدید و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

و منتظر تماس کارشناسان ما باشید

 

[contact-form-7 id=”2169″ title=”فرم ثبت بازدید مشاوره رایگان”]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.