۸ تا از بهترین کمد دیواری ها

در این بخش قصد داریم با معرفی ۸ تا از بهترین نمونه کارهای کمد دیواری و کمد لباس که در سال جاری , به کمک همفکری با مشتریان خوش ذوق و سلیقه و طراحان با تجربه این مجموعه طراحی و اجرا شده اند را برای شما عزیزان به نمایش گذاشته و ویژگی های مثبت آنها را بررسی کنیم که دانستن این نکات برای آن دسته از دوستانی که قصد تهیه یا سفارش کمد لباس و کمد دیواری را دارند میتواند بسیار مفید باشد و از بروز خطا های اجرایی ناشی از عدم آگاهی نسبت به سفارش کمد دیواری تان را کاهش دهد و در نهایت شما را به سمت ایده آل ترین کمد دیواری شیک و کاربردی مد نظرتان هدایت نماید.

لازم بذکر است که کلیه محصولات تولیدی این مجموعه بصورت سفارشی بر اساس ابعاد و اندازه های موجود در اتاق  و خانه های مشتریان و طبق سلیقه و نیاز آنها طراحی و اجرا میگردد و که دلیل اصلی آنهم نبود تشابهات در ابعاد فضاهای مورد نظر برای کمد دیواری و عدم یکسان بودن سلایق و لوازم های داخل کمد دیواری ها میباشد و همانطور که میدانید هر خانه ای دکوراسیون مربوط به خود را دارد و از رنگ و طرح های مورد علاقه افراد خانه تبعیت میکند که تقریبأ میتوان گفت برای هر شخص انحصاری بوده و داشتن یک کمد دیواری ایده آل منوط به درنظر گرفتن دقیق با روحیات و حجم لوازم و البسه و همچنین گروه سنی و نوع جنسیت افراد و نوع فعالیت های شغلی، ورزشی و اجتماعی هر فرد یا خانواده میباشد و اینگونه میتوان با کمترین فضای اشغال شده از منزل یا اتاق خواب به بالاترین خروجی و کارایی از یک کمد دیواری دست یافت.

۸ تا از بهترین های کمد دیواری ها به انتخاب و تائید مشتریان و بازدید کنندگان

 

اولین

کمد لباس با درب ها ریلی ممبران روکش وکیوم تلفیقی از رنگ چوب و آینه.

این کمد دیواری برای اتاق خواب بزرگسال با روحیات شاد اما به سبک کلاسیک و خطوط و طرح های منحنی و دایره ای ساخته شده که الهام گرفته از دکوراسیون دیگر بخش های منزل بوده و با پیشنهاد این طرح به مشتری مورد انتخاب و تائید آنها قرار گرفت همانطور که مشاهده میفرمایید با وجود تخت خواب در نزدیکی کمد لباس ریلی نمودن درب های کمد کمک زیادی به کاهش پرت فضای اتاق خواب داشته و میتوان تا اندازه زیادی تخت خواب را به کمد نزدیکتر نمود.

نوع جنس درب های این مدل کمد دیواری هم بصورت ممبران روکش وکیوم بوده که پس از ماشینکاری و حکاکی ها با طرح های دلخواه سفارش دهنده با طرح و رنگ انتخابی توسط سفارش دهنده که بیش از ۲۰۰ نوع میباشند روکش میشود و بر روی آنها با سیستم وکیوم پرس میشود که از مقاومت و دوام بالایی برخوردار است.

با توجه به طرح روی این درب کمد ریلی و لزوم استفاده از آینه امکان حذف و خدشه وارد کردن به درب های ریلی آن نبود و تصمیم بر اجرای طرح منحنی و دایره ای شکل بر روی درب بصورت برشی شد تا در پشت درب آینه ای نصب گردد و بتوان همزمان هم ست شدن درب ها را رعایت نمود و هم از حضور آینه بهره برد.



دومین

کمد کلوزت،کمد دیواری است که برای اتاق مخصوص تعویض لباس که در خانه هایی که یک یا چند اتاق کلوزت یا تعویض لباس دارند مورد استفاده قرار میگیرد و دیگر نیازی به اشغال فضای اتاق خواب برای ساخت کمد دیواری نبوده و میتوان یک اتاق مخصوص لباس ها در اختیار داشت.

و از خصوصیات بارز کمد های کلوزت میتوان در دسترس بودن تمامی لباس ها و کیف و کفش ها اشاره کرد که با یک چرخش میتوان تمام لباس ها و لوازم را مشاهده نمود و به راحتی به آنها دسترسی داشت و آن هم به دلیل نداشتن درب کمد و کمد دیواری های کلوزت میباشد که با اختصاص دادن یک اتاق برای نگهداری و تعویض لباس ها و پوشاک که معمولأ فاقد پنجره میباشند دیگر رفت و آمد اضافی وجود ندارد که نیاز به داشتن درب داشته باشد و نه گرد و غبار و کثیفی با بستن درب اتاق به آنجا راه پیدا میکند و نه در دید دیگران خواهد بود که این موضوع بدون درب بودن کمد های کلوزت ویژگی و خصوصیت اصلی آنها میباشد که سبب تمایز آنها با دیگر کمد دیواری ها میشود.

و کمد های کلوزت از تنوع بالایی برخوردارند که در زمان بازدید و مشاوره کارشناسان بسته به پلان و نیاز شما طرح های پیشنهادی ارائه میگردد و از بین آنها پس از انتخاب طرحی سه بعدی ارائه میگردد تا به خوبی از آنچه در ذهن شما میگذرد طراح و سازنده مطلع گردند تا ساخت کمد ها با کمترین خطا روبرو گردد.



سومین

این مدل کمد لباس برای اتاق خواب دو نفره همسرانی میانسال و خوش ذوق طراحی و ساخته شده که نیاز مبرمی به استفاده حداکثری از فضای داخل کمد دیواری خود را داشتند و به این ترتیب هر پیشنهاد خوبی را برای طراحی داخل و چیدمان طبقات و کشو ها و استفاده از اکسسوری برای داخل کمد لباس خود را میپذیرفتند که در نهایت پس از اجرا همچنان از کمد لباس خود رضایت کامل را دارند.

با توجه به ارتفاع کمد دیواری که با وجود سقف نسبتأ کوتاه و آرک مرتفع دیگر امکان ساخت کمد های ردیف بالا و انباری با درب های جداگانه میسر نبود و اگر بود هم بسیار کوچک و نا کارآمد بود، به همین دلیل کمد لباس با یک ردیف درب طراحی و اجرا شد و این موضوع سبب شد که رگال لباس ها در بالاترین سطح قرار بگیرند و این امر موجب استفاده از بازو های متحرک یا همان هنگر لباس برای رگال لباس شده که اینگونه میتوان میل رخت لباس ها را در بالاترین سطح ممکن قرار داد و در زمان نیاز به راحتی با پایین کشیدن دسته هنگر آنها را در دسترس قرار داد که حتی برای کودکان هم میتواند در دسترس باشد و مزیت اصلی این رگال های متحرک استفاده بیشتر از بخش پایینی کمد لباس میباشد که برای رگال های کشویی شلوار و شال و روسری بسیار کابردی هستند که به خوبی در تصاویر فوق قابل مشاهده هستند.



چهارمین

کمد اتاق خواب درب ریلی با جنس ام دی اف روکش ملامینه با یک درب تمام آینه و یک درب تمام ام دی اف mdf  روکش ملامینه با استفاده از ریل و قرقره های درجه یک آلمانی.

از تمایزات این مدل کمد لباس پرتابل بودن یا قابلیت جابجایی آن میباشد که با توجه به شرایط نقل مکان کردن سالیانه سفارش دهنده از خانه ای به خانه ای دیگر بصورت یونیت پک طراحی و اجرا شده تا به راحتی در کمترین زمان ممکن و با در اختیار داشتن تنها یک پیچ گوشتی دستی به راحتی بتوان آن را باز و بسته نمود و به قطعات کوچکتر تبدیل کرد تا به راحتی به خانه و یا اتاق جدید انتقال یابند و مخصوص اسباب کشی های متعدد ساخته شده که اینگونه میتوان هزینه های ساخت یک کمد لباس را تا سالیان دراز حفظ نمود.

و با سایز و اندازه ای که در طراحی و ساخت آن در نظر گرفته شده به خوبی در هر اتاق خواب خانه ای جا میگیرد و حتی در کوچکترین اتاق خواب ها هم در کنار یک تخت خواب دو نفره بدون مزاحمت برای تخت خواب با درب های ریلی مورد استفاده قرار میگیرد که از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه میباشد.



پنجمین

کمد کتابخانه برای اتاق خواب با جنس ممبران روکش وکیوم،

در طراحی و ساخت برخی از کمد دیواری ها جایی برای نگهداری از کتابها که برای برخی از افراد بسیار مورد اهمیت و پرکاربرد میباشد الزامی است و همچنین کتابخانه هایی که در ترکیبی با کمد دیواری کار میشوند مورد پسند افراد بیشتری قرار میگیرد و برخی هم از اینکه کتابهایشان در داخل کمد ها و در پس یک درب پوشیده با چوب یا شیشه باشد خوشایند نبوده و تمایل به در دید و در دسترس بودن کتابها اعتقاد دارند و آنهم شاید برای این باشد که با توجه به مشغله های زندگی های امروزه در دید نبودن کتابها شاید منجر به فراموش شدن آنها باشد.

به هر حال همانند نمونه فوق میتوانید در ساخت کمد کتابخانه خود از باکس های مخصوص کتاب استفاده نمایید و حتی میتوانید طبق سلیقه خود برخی از آن شبکه ها را درب دار و برخی که برای کتابها پر مصرف هستند را بدون درب سفارش دهید و لازم بذکر است که خود کتاب ها با توجه به رنگ های متنوع در یک پس زمینه روشن و سفید به خوبی سبب زیبا شدن دکوراسیون اتاق خواب میشوند و زیبایی خاصی به اتاق خواب یا اتاق مطالعه القاء میکنند.

این مدل با جنس ممبران به سبک کلاسیک کار شده که میتوان با تغییراتی در نوع جنس آن و طراحی چیدمان قفسه ها و کمد ها آن را به سبک مدرن یا نئو کلاسیک سوق داد.

در دو طرف این کمد کتابخانه هم برای بهره مندی از فضایی برای نگهداری لباس ها دو کمد لباس تعبیه شده که نبود یک کمد لباس در اتاق خواب میتواند در امر دسترسی به لباس ها مشکل ایجاد کند.



ششمین

کمد لباس مخصوص لباس و کفش های مردانه بزرگسال یکنفره،

کمد لباس های مردانه با زنانه تفاوت زیادی دارند و بیشترین تفاوت آنها در بخش ارتفاع لباس ها و طبقات کیف و کفش میباشد که برای هریک میبایست با توجه به نوع جنسیت آنها بخش داخلی کمد لباس بخوبی طراحی شود و در چیدمان و مقدار رگال لباس، طبقات و کشو ها میبایست مردانه و زنانه بودن کاربر و مقدار حجم لباس ها و کیف و کفش آنها به خوبی مشخص باشد تا پس از اجرای آن برخی از آیتم ها کمجا و برخی دیگر پرت و بلا استفاده نمانند.

جنس درب و بدنه های این کمد لباس از ام دی اف اسپانیایی میباشد که از بهترین های بازار به حساب می آید و از مقاوت و کیفیت بالایی برخوردار است و همچنین طرح و رنگ های متنوعی دارد که هیچ سلیقه ای را ترد نمیکند.

درب های این کمد لباس بصورت ریلی بوده که بر روی یکی از آنها آینه نصب شده که برای پرو لباس و مشاهده خود بسیار کاربردی و پر اهمیت است و در صورت نبود آینه قدی در اتاق یا منزل گزینه و موقعیت خوبی برای آینه میباشد.



هفتمین

طرحی برای داخل کمد دیواری که در این نمونه برای همه ملزومات داخل کمد دیواری جایی در نظر گرفته شده و تقریبأ همه لوازم مخصوص اتاق خواب را در خود جای میدهد،

این کمد دیواری با توجه به ابعاد بزرگ و فضای فراوان در اتاق خواب این اجازه را به طراح داد تا بتواند در داخل آن جایی برای تک تک لوازم مورد نیاز برای نگهداری در داخل کمد را فراهم آورد و اینگونه دیگر وسیله ای بیرون از کمد نمیماند تا لطمه ای به دکوراسیون اتاق خواب بزند و همه چیز در جای خود در داخل کمد دور از دید قرار میگیرند.

درب های این کمد بصورت ریلی بوده ولی میتوان آنها را در صورت نیاز به شکل لولایی طراحی و اجرا نمود که آن میتواند به سلیق و نیاز سفارش دهنده مورد انتخاب قرار گیرد.

همچنین استفاده از کشو در داخل کمد لباس کمک زیادی به بخش بندی برای نگهداری لباس های زیر و دیگر لوازم ها مینماید که با بیرون کشیدن هر کشو به راحتی لباس ها و لوازم در دید و دسترسی شما قرار خواهند گرفت و معمولأ کشو ها فضای کمتری نسبت به ظرفیتی که دارند اشغال مینمایند و همیشه به مشتریان توصیه میگردد که در ردیف های پایینی کمد دیواری خود حد امکان از کشو که کاربردی تر است استفاده نمایند.



هشتمین

شیکترین کمد لباس دخترانه به رنگ صورتی ست کامل کمد با درب های کشویی ریلی و میز تحریر و کتابخانه با جنس هایگلاس ترک درجه یک،

این کمد لباس برای اتاق خواب دختر خانم کودک و نوجوان زیبایی طراحی و اجرا شده که از رنگ پر طرفدار صورتی آن هم با ورق های هایگلاس که مورد علاقه اکثر دختر خانم ها میباشد انتخاب و استفاده شده.

این کمد لباس دارای یک میز مطالعه یا میز تحریر هم میباشد و همچنین یک کتابخانه دیواری هم بر روی قسمت خالی دیوار اتاق خواب اجرا شده که هم بسیار کاربردی و هم سبب خالی نبودن دیوار اتاق و زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب شده است.

با توجه به موقعیت سنی کاربر این کمد دیواری که در سن رشد بوده و والدین آن در صدد ساخت یک کمد دیواری برای استفاده تا چند سال آینده آن در نظر داشتند کمد دیواری با ابعادی بزرگتر از سن فعلی آن ساخته شد تا بتواند تا دوران جوانی به راحتی بتواند ظرفیت و گنجایش لباس ها و کیف و کفش های آن دختر خانم را داشته باشد و مجبور به تعویض آنها و هزینه دوباره در مدتی کوتاه نگردند که این تصمیم اقتصادی بوده و در کاهش هزینه های ساخت کمد میتواند بسیار موثر واقع شود.

درب های ریلی هایگلاس این کمد لباس آنقدر روان و راحت باز و بسته میشود که برای هر سنینی به راحتی قابل استفاده بوده و با کمترین نیرو به راحتی باز میشوند و برای اتاق خواب کودکان هم نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

 

پست ۲۱



 

فرم بازدید مشاوره رایگان

جهت اعزام کارشناس برای بازدید و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

و منتظر تماس کارشناسان ما باشید

 

[contact-form-7 id=”2169″ title=”فرم ثبت بازدید مشاوره رایگان”]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.