کمد کلوزت روم

کمد کلوزت روم ام دی اف درجه یک ساده کاربردی و با قیمت مناسب.

کمد کلوزت فوق با توجه به دارا بودن اتاق مجزا صرف نظر از کشو ها بدون درب کار شده که دیگر زحمت باز و بسته کردن و هزینه درب را سفارش دهنده بی دلیل متحمل نشود.

کمد کلوزتی که مشاهده میفرمایید دارای کشو دراور هایی در زیر پنجره اتاق کلوزت روم است که برای نگهداری از لباس های زیر و دیگر موارد کوچک بسیار کاربردی و مناسب است و دسترسی خوبی به آنها با کشویی بودن بخش فراهم میکند.

این کمد کلوزت روم برای استفاده و بهره بری خانم و آقا طراحی و ساخته شده و همچنین از ظرفیت بالایی برای نگهداری و مراقبت برای لباس ها و کیف و کفش های زنانه و مردانه با فاصله های سفارشی و مشخص در طبقات و رگال لباس ها دارد.

همچنین امکان ساخت یک جزیره برای اتاق کمد کلوزت روم با توجه به مساحت اتاق بود که کارفرما ترجیح داد از نیمکت نشیمن برای پوشیدن و پرو کردن کفش و لباس استفاده نماید.

دو درب آینه ای هم در هر دو بخش کمد کلوزت زنانه و مردانه در نظر گرفته شده روی آنها آینه نصب شده تا جهت مشاهده تمام قد بعد از پوشیدن لباس های مدنظر پرو خوبی در اختیار داشته باشند.

متریال این کمد کلوزت روم هم از جنس ام دی اف روکش ملامینه سفید رنگ درجه یک شرکتی میباشد و از نظر هزینه و قیمت تمام شده نیز مقرون بصرفه و مستحکم میباشد.

مدل ۰۱۷۶



 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.