کمد دیواری بدون درب برای اتاق لباس

نمونه ای از کمد دیواری های بدون درب برای اتاق های تعویض و نگهداری لباس بصورت تمام ام دی اف،

برخی از منازل دارای اتاقی به نام اتاق کلوزت هستند که در آن اتاق دیگر از کتابخانه، میز مطالعه و یا سرویس خواب خبری نیست و سرتاسر دیوار های آن اتاق با کمد های دیواری پوشانده میشود و صرفا جهت نگهداری از لباس ها، کیف و کفش، کراوات، کمربند و غیره مورد استفاده قرار میگیرد.

طرح داخل این مدل کمد دیواری های بدون درب کاملا سلیقه ای و بر اساس سلیقه مشتری و سفارش دهنده میباشد و طرح داخل کمد های بدون درب طبق مقدار لباس،کیف و کفش و دیگر لوازم های درنظر گرفته طراحی میشود تا حداکثر استفاده از فضای داخل کمد دیواری ها صورت پذیرد.

اغلب در ردیف پایین بیشتر از کشو ها برای دسترسی و نگهداری به لوازم خرد ریز استفاده میشود و در قسمت های میانی برای رگال های لباس و طبقات مخصوص کیف و کفش ها و در نهایت در بخش فوقانی کمد دیواری که دسترسی به آن کمی راحت نیست برای نگهداری از لوازم مسافرتی مانند ساک و چمدان ها و همینطور از لوازم حجیم فصلی مورد استفاده قرار میگرد.

از مزیت های این کمد دیواری های اتاق لباس ها بدون درب بودن آنها میباشد و تنها درب موجود درب خود اتاق تعویض و نگهداری لباس ها میباشد و دیگر جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار و کثیفی به داخل کمد ها نیاز به درب برای کمد ها نبوده و زیرا این اتاق کاملا ایزوله بوده و صرفا برای تعویض لباس ها مورد استفاده قرار میگیرند و در زمان استفاده هم میتوانید همه لباس ها و کیف و کفش ها را در یک زمان مشاهده و هریک را انتخاب کردید به راحتی بردارید و دیگر نیازی به زحمت باز و بسته کردن درب های کمد دیواری چه ریلی و چه لولایی ندارید.

این مدل کمد دیواری های بدون درب را میتوانید با متریال های دلخواه خود مانند ام دی اف mdf  هایگلاس و ممبران ها سفارش دهید و هر نوع رنگ و طرح دلخواه را میتوانید از روی سمپل های رنگ انتخاب و در ساخت سفارش خود استفاده نمایید.

این نمونه کمد لباس بدون درب برای کاربری دو نفره زنانه و مردانه طراحی و ساخته شده که دارای طبقات و رگال و همچنین اکسسوری های مخصوص البسه و کیف و کفش های زنانه و مردانه میباشد که در منطقه ازگل تهران اجرا شده.

مدل ۰۸۰



⇓ دیگر کمد دیواری های اجرا شده اخیر ⇓

 

 

 

 

 

 

 

 

 

⇐ مدلهای بیشتر ⇒

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.