کابینت هایگلاس ترک

کابینت آشپزخانه شیک و زیبا با جنس هایگلاس ترک مخصوص آنهایی که جزئیات و ظرافت براشون اهمیت داره.

کابینت های هایگلاس دارای دو تیپ ایرانی و ترک هستند که از برند های مطرح و با کیفیت این روز ها میتوان به هایگلاس AGT ای جی تی و هایگلاس ایشیک AISHIK اشاره نمود که از کیفیت سطح بالایی برخوردارند و با توجه به براقیت بالای روکش ها نیاز اولیه، کیفیت سطح ورق خام میباشد که سبب میشه سطح یکدست و صافی با روکش براق به نمایش بگذارد و همانطور که میدانید سطوح براق با توجه به انعکاس یا دیفیوز بالایی که دارند سبب مشوند هر نوع شی و نوری را در خود به نمایش بگذارند و همین سبب میشود که از کیفیت سطح بالایی برخوردار باشند تا همه چی همانطور که هست دیده شود نه پر از لکه و حفره های ناهموار که اصلأ خوشایند نیستند که متاسفانه تولیدات داخل کمتر به این موضوع نوجه میکنند و همین سبب کاهش هزینه تولید و کشش برخی همکاران مجری به تهیه این ورق های میشود زیرا از سود بیشتری در این کار برخوردار میشوند و این اصلأ به نفع مشتری نمیباشد و اینجا سخن هر آنچه بر خود میپسندی بر دیگران هم بپسند میتواند تراز خوبی برای انتخاب جنس برای مشتری باشد.

کابینت فوق با بدنه های ام دی اف استاندار و بهداشتی و درب های آن با هایگلاس ترک کار شده و آن هم به رنگ سفید که زیبایی و اقتدار خاصی بکار داده.


همچنین جهت رعایت سبک مدرن در کابینت آشپزخانه با توجه به هایگلاس بودن آن از دستگیره های مخفی استفاده شده تا کمترین حجم و برآمدگی در کابینت ها مشاهده شود و با مینیمال ها کار به سرانجام برسد.


همچنین از مکانیزم و یراق آلات بلوم آرامبند برای درب های بالایی و کشو ها استفاده شده که عملکرد و راحتی خاصی به کاربر در آشپزخانه القاء میکند.


صفحه کابینت هم از اچ پی ال غیر هایگلاس کار شده که خود متفاوت بودن بافت و مات بودن آن بلاخص در میز کار آشپزخانه انتخاب آگاهانه ای میباشد که میتوانید در صورت داشتن بودجه بیشتر از کورین و کوارتز همه بهره ببرید.
مدل ۱۸۴



⇓  دیگر مدلهای کابینت هایگلاس ترک ⇓

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.