سفارش ساخت کمد ریلی برای اتاق خواب

ساخت انواع کمد سفارشی با متریال های هایگلاس، ام دی اف و ممبران روکش وکیوم برای اتاق خواب های کودک نوجوان و بزرگسالان زنانه و مردانه،

در این مجموعه، سفارش ساخت انواع کمد ریلی برای اتاق خواب ها پذیرفته میشود و این بدین ترتیب است که سفارش دهنده میتواند کمد دلخواه خود را با انتخاب و تعین جزئی ترین نکات سفارش دهد و در نهایت با اعمال آنها در مراحل طراحی و ساخت به کمد دلخواه سفارشی خود در کوتاه ترین زمان ممکن دست یابد.

کمد های سفارشی از مزایا و امتیازات زیادی نسبت به کمد های آماده برخوردارند که این ویژگی ها از این قبیل میباشد:

در کمد های سفارشی شما میتوانید نوع مکانیزم درب ها را به لحاظ ریلی و لولایی انتخاب نمایید همچنین نوع یراق آلات و اکسسوری های کمد خود را از انواع مدل ها و برند های مطرح انتخاب و در ساخت کمد استفاده نمایید.

در طرح داخل کمد های سفارشی میتوانید بر اساس نیاز و سلیقه خود موقعیت، ابعاد و تعداد قفسه بندی، کشو دراور ها و رگال های لباس ها و کیف و کفش هایتان را انتخاب و یا تغییر دهید.

نوع جنس درب و بدنه کمد لباس سفارشی تان را بر اساس بودجه و نیازی که دارید میتوانید انتخاب نمایید که حال میتواند کمد شما با بدنه های ام دی اف روکش ملامینه و یا با بدنه های پی وی سی و ملامینه باشد و همینطور در در درب ها میتوانید از ام دی اف، هایگلاس، لامی گلاس، و یا ممبران روکش وکیوم بهره ببرید.

همچنین در انتخاب رنگ ها آزادی کامل داشته و میتوانید رنگ دلخواه و متناسب با رنگ های موجود در دکوراسیون منزل و اتاق خواب تان را انتخاب نمایید.

در مجموع کمد  های لباس چه بصورت ریلی و چه بصورت لولایی از همه جهات مخصوصا دوام و کارایی از کمد های حاضری از کیفیت و جایگاه بالاتری برخوردارند.

مدل ۰۸۱



دیگر مدل های کمد دیواری

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

فرم بازدید مشاوره رایگان

جهت اعزام کارشناس برای بازدید و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

و منتظر تماس کارشناسان ما باشید

 

[contact-form-7 id=”2169″ title=”فرم ثبت بازدید مشاوره رایگان”]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.