جدیدترین مدل های کابینت

در این پست شما با ۳۰ تا از جدیدترین پروژه های کابینت آشپزخانه که در سال۹۸ – ۹۹ به سرانجام رسیده را میتوانید مشاهده و درباره شان بیشتر بدانید.

در سال گذشته تعدادی پروژه کابینت آشپزخانه در دست ساخت و اجرا بود که تعدادی از تصاویر آنها را بصورت رندوم از سبک های کلاسیک و مدرن و همچنین نئو کلاسیک با متریال های ام دی اف روکش ملامینه، های گلاس ترک، ام دی اف فرامید و ممبران های روکش وکیوم را برای شما انتخاب نموده که در ادامه به همراه توضیحاتی مختصر مشاهده مینمایید.

از محبوبترین سبک های کابینت آشپزخانه میتوان به سبک کلاسیک اشاره کرد که بیشترین تفاوت آن در درب و نما های کابینت میباشد که در انواع چوب، روکش چوب و ممبران روکش وکیوم یا روکش پی وی سی خلاصه میشود و تنوع رنگ و طرح وسیعی دارد و همه نوع سلیقه و ذائقه را پاسخگو است.

 

 

 

 

خبر خوش اینجاست که کلیه سازه های کابینت و کمد این مجموعه بر اساس سلیقه و نیاز ۱۰۰ درصدی سفارش دهنده بدون هیچگونه محدودیتی اجرا میشود و فقط شما عزیزان میتوانید از تجربیات و نظرات کارشناس مربوطه بهره ببرید تا بهترین و ایده آل ترین طرح کابینت خود را در اختیار داشته باشید و با ایرادات و مشکلات احتمالی پس از اجرا مطلع گردید و آگاهی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید و اینگونه تصمیمات آگاهانه کم ریسک تری میتوانید اتخاذ نمایید.

البته این نکته را هم باید اشاره کرد که کابینت های کلاسیک به دلیل پرحجم بودن قطعات برای ایجاد سطوح برجسته و منبت نیازمند فضای بیشتر میباشند و برای آشپزخانه های کوچک مناسب نبوده و در پایان وظیفه خود را به خوبی نمیتوانند ادا کنند و در عوض پلان های بزرگ آشپزخانه ها بستر مناسبی برای کابینت های کلاسیک بوده مخصوصا که اجرای کابینت جزیره در آشپزخانه را فراهم می آورد و اجرای آن با صفحات کورین و کوارتز فوق العاده زیبا و مدرن میباشد.

 

 

همچنین کابینت های سبک مدرن هم از طرفداران زیادی برخوردار است و جایگاه خوبی در سبک دکوراسیون آشپزخانه را به خود اختصاص داده و چه برای آشپزخانه های بزرگ و چه کوچک طرح های شگفت انگیزی برای انتخاب و اجرا دارد که در زمان ثبت سفارش سمپل های رنگ و طرح حکاکی روی درب ها ارائه میشود و میتوانید انتخابی ایده آل داشته باشید.

متریالی که در کابینت های مدرن بیشتر به کار میروند ام دی اف های روکش ملامینه، لامی گلاس ها و هایگلاس ها میباشند که در اصل دو روکش متفاوت براق و مات با تنوع طرح و رنگ بیش از ۴۵۰ نوع را دارا میباشد و لازم به ذکر است در کابینت های مدرن استفاده از دو رنگ تیره و روشن پیشنهاد میشود که این ترکیب خود یکی از پارامتر های کابینت های مدرن میباشد.

 

 

 

یکی دیگر از جدیدترین سبک های کابینت آشپزخانه مدل نئوکلاسیک میباشد که سبک مابین کابینت های کلاسیک و کابینت های مدرن میباشد که با توجه دگرگونی سبک ها در برخی از دکوراسیون های داخلی منازل نقش سبک میانی را بازی میکند بدین منظور که در دکوراسیون های داخلی مدرن و کلاسیک میتواند خود را با هریک از آنها تطبیق داده و دچار حس غریبی در میان آنها نشود و همچنین که خود سبک نئو کلاسیک دارای جایگاهی بوده و تکنیک ها و قواعد خود را دارد.

پست ۱۶


 

فرم بازدید مشاوره رایگان

جهت اعزام کارشناس برای بازدید و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

و منتظر تماس کارشناسان ما باشید

 

[contact-form-7 id=”2169″ title=”فرم ثبت بازدید مشاوره رایگان”]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.