کمد دیواری ام دی اف

نمونه جدید، ساده و شیک کمد دیواری برای اتاق خواب دو نفره بزرگسال با درب و بدنه ام دی اف روکش ملامینه طرح چوب و سفید با طرح داخلی جادار و بزرگ اجرا شده بصورت سفارشی.

کمد دیواری ها ی ام دی ف همانطور که از نامشان پیداست برای یک سمت از دیوار های سالن یا اتاق خواب طراحی و ساخته میشوند تا بتوان از فضای بین دو دیوار با عمقی بین ۴۰ تا ۶۰ سانت برای نگهداری و مراقبت از لباسها و کیف و کفش ها بهره برد و از بروز هرگونه بی نظمی در اتاق خواب جلوگیری کرد.


در این نمونه از کمد دیواری MDF که با درب و بدنه ام دی اف کار شده از درب های لولایی بر اساس سلیقه و نیاز سفارش دهنده کار شد و همانطور که مشاهده مینمایید بازشو درب های لولایی مزاحمتی برای تخت یا دیگر اجزا اتاق خواب نداشته و شما اگر محدودیتی در اتاق خواب خود دارید میتوانید کمد دیواری خود را با درب های ریلی که کمک زیادی به مشکل باز و بسته نمودن درب ها میکنند بهره ببرید.


طرح داخل این کمد دیواری ام دی اف هم بنا به حضورش در اتاق خواب دو نفره آنهم با گروه سنی بزرگسال و توجه به سلیقه و نیاز سفارش دهنده کار شده تا استفاده حداکثری از فضای اشغال شده توسط کمد دیواری برای قرار دادن البسه و کیف و کفش ها فراهم آید و درکنار زیبایی بخشیدن به دکوراسیون اتاق خواب بتوان از عملکرد اصلی آن هم بهره برد.

مدل ۰۱۴۳

 



⇓ دیگر مدل ها ⇓ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

⇐ مدلهای بیشتر را تماشا کنید ⇒

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.