کابینت مدرن

شیکترین مدل کابینت به سبک مدرن اجرا شده برای آشپزخانه ای کوچک با طرح فوق العاده جادار،

از قشنگترین نمونه های کابینت آشپزخانه اجرا شده توسط این مجموعه در سال جاری با توجه به کوچک بودن فضا نمونه فوق میباشد که با انتخاب رنگ های زیبا و مقتدر بر اساس سلیقه مشتری و طراحی فضا و چیدمان کابینت ها و تجهیزات در نهایت با صبر شکیبایی مشتری عزیزمان رضایت طرفین را در این پروژه شاهد بودیم.

آشپزخانه کوچک محدودیت نیست

در ابتدا پس از حضور در محل متوجه نگرانی در بیان مشتری به دلیل کوچک بودن فضای آشپزخانه شدیم ولی در عین حال اعتماد آنها را به خود حس کردیم و تصمیم بر این شد که حداکثر سعی خود را برای این پروژه برای بدست آوردن یک کابینت بی عیب و نقص بگذاریم و در پایان با حداکثر استفاده از فضای این آشپزخانه کوچک، یک کابینت آشپزخانه مدرن و جادار با درنظر گرفتن جایگاه های مناسب برای تجهیزات ارائه کنیم.

درب های کابینت دیواری این آشپزخانه از هایگلاس سفید انتخاب شد و درب های زمینی از طوسی یا خاکستری مات انتخاب شد که تقریبأ هر دو در گروه رنگ های خنثی و بیطرف هستند که به خوبی با هر دکوراسیون حاکمی بر خانه سازگار میشوند و زیبایی و اقتدار خود را دارند که این روزها از پر مصرف ترین ها هستند.

همچنین در ساخت این کابینت آشپزخانه با توجه به سلیقه بجا و هوشمندانه سفارش دهنده از بکار گیری دستگیره صرف نظر شد و از سیستم تاچ یا دستگیره مخفی کار شده که زیبایی خاصی به کار داده که کار را یکدست بدون شکست و برجستگی نمایان نموده.

مدل ۱۸۹

 



⇓ دیگر نمونه های سال جاری ⇓

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

فرم بازدید مشاوره رایگان

جهت اعزام کارشناس برای بازدید و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

و منتظر تماس کارشناسان ما باشید

 

[contact-form-7 id=”2169″ title=”فرم ثبت بازدید مشاوره رایگان”]

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.