کابینت آشپزخانه جدید

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه ام دی اف روکش ملامینه با رنگ ذغالی و روکش چوب سبکی مدرن و گرم با طراحی مینیمالیسم و کاربردی.

کابینت فوق بصورت کاملأ سفارشی بر اساس سلیقه و نیاز سفارش دهنده طراحی و اجرا شده و در برخی از آیتم ها هم دخالت هایی به لحاظ فنی و رعایت استاندارد های عملکردی پیشنهاد داده شد که خوشبختانه تایید و بکار گرفته شد.

 

از ویژگی های این کابینت آشپزخانه میتوان به فلت و یکدست بودن آن اشاره نمود که زیبایی فضای آشپزخانه را چند برابر نموده که قابل مشاهده میباشد.

 

و همچنین از برگ های برنده این کابینت میتوان به انتخاب هوشمندانه رنگ ها و ترکیب آنها با یکدیگر اشاره نمود که در این کابینت از دو رنگ جدید ام دی اف ذغالی مات و ام دی اف طرح چوب برجسته استفاده شد که هم اقتدار و هم گرمی از طبیعت رو به همراه داره و انرژی خاصی به فضای دکوراسیون داخلی کابینت آشپزخانه القاء نموده که فضای آشپزخانه را دلنشین تر کرده.

 

 

 

 

همچنین در این کابینت آشپزخانه جدید از مکانیزم ها و ریل کشو های بلوم اتریش استفاده شد که در بطن کار هم عملکرد و کارایی همانند زیبایی و جلوه نمای بیرونی کابینت در درجه بالایی از کیفیت قرار گیرد که قطعأ کار در آشپزخانه را بالاخص برای خانم های آشپز حرفه ای دلپذیرتر میکند.

مدل ۱۱۰۴

 



⇓ جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه ⇓

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.