ساخت کابینت آشپزخانه

طراحی و ساخت انواع مدل های کابینت آشپزخانه به سبک این گروه در کوتاه ترین زمان پایین ترین قیمت روز،

تا به امروز پروژه های فراوانی اعم از سبک های کلاسیک و مدرن با متریال های ام دی اف، هایگلاس، لامی گلاس، پلی گلاس، اکرلیک، ممبران روکش وکیوم و رنگ های پولیشی و روکش چوب طراحی و اجرا نموده که تصاویر برخی از آنها در همین سایت قابل مشاهده میباشد.

نمونه کابینت آشپزخانه سبک کلاسیک رومی اجرا شده در منطقه آجودانیه تهران

از ارزش های اصلی این مجموعه مشتری مداری و رضایت مشتریان میباشد که تا به امروز سعی نموده تا در حد توان آنها را رعایت نماید و با توجه به بازخورد دریافت کرده از مشتریان بر این باور است که توانسته در مسیر خود رو به جلو باشد تا بلعکس و این از اهداف اصلی این گروه میباشد.

کابینت آشپزخانه مدل جزیره کلاسیک ساخته شده با درب های ممبران در منطقه پاسداران تهران  

همچنین در ساخت کلیه کابینت آشپزخانه های کلاسیک و مدرن از بهترین ماشین آلات روز کمک گرفته شده و توانسته کارهای با کیفیت و ارزنده ای را به کارفرمایان و مشتریان ارائه نماید.

مدل شیک و زیبای کابینت آشپزخانه ساخته شده به سبک کلاسیک با درب های ممبران روکش وکیوم

در این مجموعه برای ساخت کابینت های آشپزخانه از بهترین متریال ها و یراق آلات بکار گرفته میشود که هم در بخش متریال و هم یراق آلات از تنوع بالایی به لحاظ آپشنال و تنوع رنگ برخوردارند و همچنین کلیه محصولات این مجموعه در زمان ساخت با کنترل بالا و رعایت استاندارد ها طراحی و ساخته میشوند تا در زمان استفاده کاربران با مشکلات و ایرادات احتمالی روبرو نشوند و همین امر باعث گشته تا با قدرت محصولات خود را بین ۳ تا ۵ سال از لحاظ بروز مشکلات و خرابی ها ضمانت نموده و در صورت بروز ایراد و خرابی بدون دریافت هزینه ای از مشتری قطعات مرجوع و یا اصلاح گردد که این موضوع تا به امروز جزو موارد نادر بوده و این اتفاق رخ نداده است.

مدل ساخته شده با جنس هایگلاس ترک به سبک مدرن 

طراحی و اجرای پروژه های کابینت ارسال و نصب در کوتاه ترین زمان ممکن و استفاده از متریال ها و یراق آلات درجه یک در پروژه ها و محاسبه قیمت های کابینت با رعایت حقوق مشتریان و بکارگیری کادری مجرب جهت بالابردن کیفیت و رضایت هرچه تمام تر کارفرمایان.

مدل ۱۱۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.