کابینت آشپزخانه های گلاس

کابینت آشپزخانه با درب های گلاس ترک برنگ سفید،

یکی از رنگ های پر فروش کابینت آشپزخانه، رنگ سفید است که بکارگیری آن در درب های کابینت آشپزخانه آن هم رنگ سفید های گلاس آشپزخانه را خیلی شیک و زیبا میکند و بخوبی با تجهیزات داخل آشپزخانه و دکوراسیون داخلی منازل با هر نوع سبک و سلیقه ها ای هماهنگ میشود که این از مزیت و ویژگی های کابینت های آشپزخانه با درب های های گلاس میباشد.

و همینطور سبب پر نور تر به نظر آمدن آشپزخانه میشود که این موضوع برای خانه هایی که آشپزخانه هایشان دارای نور کافی نیست بسیار کمک میکند تا نور کم آشپزخانه با اجرای کابینت های گلاس سفید جبران شود.

درضمن این موضوع به اثبات رسیده که کابینت های آشپزخانه های گلاس به رنگ سفید تاثیر فراوانی در آرامش و روحیات افرادی که پیرامون آن چشم انداز ساعاتی در روز را سپری مینمایند دارد و این نکته در بازخورد و انتخاب هایگلاس سفید برای کابینت ها و کمد لباس های سفارش دهنده گان بر اساس آمار موجود در ثبت سفارشات بخوبی آشکار میباشد.

و در مورد صفحه کابینت میتوان برحسب سلیقه رنگ تضادی کار کرد بطور مثال رنگ گردویی، مشکی که ردیف مقابل رنگ سفید در کابینت ها میباشد و زیبایی خاصی به دکوراسیون آشپزخانه میبخشند.

مدل ۱۳۰



جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.