ساخت انواع کمد اتاق خواب

طراح و سازند انواع کمد های دیواری برای اتاق خواب های دو نفره و تکنفره بزرگسال و نوجوان بصورت کاملأ سفارشی در انواع سایز و ابعاد با متریال های انتخابی،

کلیه محصولات کمد دیواری و کمد لباس های این گروه بصورت کاملا سفارشی طراحی و ساخته میشوند و اینطور است که در این سبک کار سفارش دهنده میتوان تک تک اجزا کمد خود را انتخاب نماید که این اجزا شامل درب ها بدنه ها طرح داخلی و رنگ کمد ها میباشد.

در خصوص کمد های اتاق خواب با توجه به تنوع بالایی که دارند نیازمند دقت بیشتری هم در طراحی داخلی کمد و هم نمای بیرونی کمد های اتاق خواب هستند و میبایست با کمی صبر و تامل مراحل طراحی را به بهترین نحو سپری کرد تا در نهایت پس از اجرای و ساخت کمد بتوان بهره کافی را از آن برد.

بطور مثال طبقه بندی، کشو ها و رگال های لباس داخل کمد های اتاق خواب اگر به منظور استفاده دو نفره زن و شوهر باشد با توجه به تفاوت هایی که در سایز و تعداد لباس و کفش های زنانه و مردانه وجود دارد میبایست این موارد را پس از نظر خواهی از سفارش دهنده در طراحی لحاظ نمود تا پس از ساخت کمد ها بهترین استفاده از کمترین فضای ممکن داخل آنها صورت پذیرد.

در خصوص طراحی و ساخت درب های کمد های اتاق خواب میتوان به دو روش مرسوم طراحی و اجرا نمود، درب های لولایی مزایای خود را دارند و تنها مشکل درب های لولایی این است که اگر اتاق خواب کوچک باشد و فضای باز و بسته شدن درب ها مانع از قرار گیری تخت و دیگر لوازم میشود که این مشکل را درب های ریلی برطرف کرده اند و با ساخت کمد با درب های ریلی دیگر نیازی به اتاق خواب خیلی بزرگ ندارید.

همچنین بر روی درب های کمد های اتاق خواب معمولا آینه نصب میگردد یا بصورت تمام آینه یا بصورت چند قطعه برای بزرگنمایی اتاق خواب و پرو لباس ها که انجامش خالی از لطف نیست و در بحث نورپردازی و توضیع نور در داخل اتاق خواب کمک فراوانی میکند.

در خصوص ارائه و ثبت سفارشات کمد خود میتوانید از چند روش اقدام نمایید :

یک تماس با شماره مستقیم ۰۹۱۲۲۳۱۷۷۴۹ و دریافت پاسخ هر سوالی که در این خصوص دارید.

دو ارسال طرح های سه بعدی یا طرح های ترسیم دستی از کمد مد نظر خود به تلگرام و واتس آپ شماره فوق و دریافت پاسخ در همان بخش.

سه پر کردن فرم بازدید و مشاوره جهت اعزام کارشناس در اولین فرصت.

مدل ۰۳۲



جدیدترین مدل های کمد اتاق خواب ساخته شده سال جاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

فرم بازدید مشاوره رایگان

جهت اعزام کارشناس برای بازدید و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

و منتظر تماس کارشناسان ما باشید

 

[contact-form-7 id=”2169″ title=”فرم ثبت بازدید مشاوره رایگان”]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.